Dag 1: Oriënt Express van Oss naar Wenen

26 juli 2019 - Oss, Nederland

Dag 1: Oss richting Wenen

Vandaag zijn we dan eindelijk vertrokken. Eerst met de taxi naar station Oss. Vandaar met de trein richting Arnhem om daar over te stappen op de trein richting Düsseldorf. Helaas had deze trein 40 minuten vertraging. Gelukkig is er een Starbucks op station Arnhem, dus die maar even bezocht voor wat (ijs)koffie en chai tea. Eenmaal in Düsseldorf aangekomen bleek de slaaptrein richting Wenen 60 minuten vertraagd te zijn. Dit gaf wat stress omdat we in Wenen 20 minuten overtstaptijd hadden voor de trein naar Budapest. Er werd ons meegedeeld dat we ons niet ongerust hoefden te maken. De vertraging zou nog wel ingehaald worden. De slaapcoupes waren best goed. Er lagen welkomstpakketjes met een snack en kregen nog flesjes met sekt. Na een spelletje te hebben gespeeld zijn we toch maar gaan slapen. Linde had gelukkig een soort vangnetje voor haar bed, want 3 hoog is best wel hoog!

RoutekaartDe route

20190727_153301 In de taxi

IMG-20190728-WA0001 we zijn er klaar voor!

20190727_200732 3 hoog is best hoog.....